tisdag 15 februari 2011

Vill visa mig för er men ändå inte

Idag har jag jobbat och arbetat inom styrelsen. Betalat räkningar och planerat arbets-schema inför nästa månad.
Har inte fixat mig utan är rätt white-trash idag. Vill ändå visa hur det går med min diet. Började min diet 7:e februari. Har nu gått ner mellan 3 och 4 kilo. Går ju upp och ned. Så hur gör man om man vill visa sig men ändå inte. Marlene har lösningen. Syns det att jag gått ner?? Min kompis såg det. Mina kläder märker det.


5 kommentarer:

  1. Hahaha! Vilken stjärna du är! Vem kommer på ideen med en påse på huvudet? kanske det man ska göra när man ser ut som craap. :D Men ibland måste man faktiskt få unna sig saker, och jag tycker du är mer än värd en eller två öl efter din viktnedgång :)
    Jag lnskar jag också kunde gå ut och ta en öl, men en annan är smart och har inget legg, så jag får nog nöja mig med lite vatten, eller i högsta grad kanske lite saft om jag har tur ;)

    Vad ör du för diet? något du kan dela med dig av?

    SvaraRadera
  2. Okej, det lät faktiskt väldigt logiskt och jag tror jag ska prova på det där faktiskt! :) Tack så jätte mycket!

    SvaraRadera
  3. Haha påse på huvudet.. ja det var ju fiffigt hahaha..!! Du är rolig du =)
    Du får väl slänga in en före och efter bild, för jag tycker då du ser lika smal och fin ut som alltid!!

    Sv: Ja visst sörru, en blev såld idag och den andra vart nog köpt i helgen, tyvärr såg jag ej vem som tog dem.. =/

    Ingen anning har inte sett nån utav dem, kanske åker ut efter rean eller så är de redan sålda hehe..

    Ja fint är det i allafall det lilla man har fått sett..
    Näää brukar ta tid sånt där, är ju så mycket annat hela tiden liksom, jobb, hundarna osv..svårt och finna tid!

    Haha kanske borde göra det, mmm blitt mycke fynd nu på sistone och tur är väl att det bara är små kronor för annars skulle man aldriga ha råd!!

    SvaraRadera
  4. hur mycket väger du nu och vad är din målvikt?=)

    SvaraRadera
  5. Anonym nag målvikt. Har inte nämt vad jag vägde eller vad jag väger nu. Lite privat vill jag ha. Målvikten är 58 kg.

    SvaraRadera