söndag 20 februari 2011

Badminton, mat, bio

Har jobbat väldigtm ånga helger nu vilket leder till att tiden med Gabriel blir mindre. Det är inte samma sak att vara ledig en måndag, tisdag, onsdag, som fredag, lördag och söndag. Idag har jag jobbat men Gabriel och jag lyckades klämma in en rolig helkväll efteråt.
Först åkte vi och spelade badminton i en timme. Jag sög inte. Var faktiskt sjukt duktig på det. Sen åkte vi och åt mat på stan och efter det var vi på Bio.


Vi hade jättetrevligt. Vi skrattade mest hela tiden. Jag skulle räkna poäng men asså...man glömmer. Först hade Gabbe 19 p, sen 17, sen 21. Vi gav upp poängräkningen efter en halvtimme.
Efter en timme gick vi därifrån med en fungerande vänsterarm var, och en mindre fungerande högerarm.

2 kommentarer:

  1. Mysungar! jag vill också vara med i ert förhållande (fast det är jag ju ibland) Puss!

    SvaraRadera
  2. Jag vill att du bloggar mer.

    SvaraRadera