måndag 7 februari 2011

68 bilder från min 25årsdag



Födelsedags tårtan som Rebecca köpt. Den räckte faktisk till alla.

Här öppnar jag och syter paket. Jag fick ett doftljus från BoduShop som luktade så gott. Jag:
-Åh, den luktar precis som de här cupcakesdockorna som man hade när man var luten!
Hela festen bara stirrar. Blickarna sa "Vilka cupcakesdockro?
- Är det bara jag som har haft en sån!!! Så gammal är jag fan inte!!!
Jag försökte desperat förklara vad det var jag menade men ingen hade sett en sån. Sen drogs det skämt om min ålder så det räckte och blev över.

Här får jag en fin skål från Josefine. I skålen låg en söt liten burck och en massa olika choklad. Även lite fina gjärtan och dekoration från min favoritbutik CountryHouse. Jag:
-Å, va söt läppsyl det ligger här i.
-Nej, det är en burk.
-Va? En liten parfym. Åh så fin.
Nej! DET ÄR EN TOM BURK.
-Jaha. Hahahaha

Vad kan detta vara? Å, en skål som jag önskat mig. Hoppar upp och ned. Tack Stoffe, Albin, Mattias och Zacke.


Rebecca kramar och tackar för presenter.

Jag fick en pläd av in syster. Hade önskat mig den. Den är turkos med cupcakes, icecream och cake på.

Den är så fin. Perfekt ill denna sommar.

Hiro var med på festen. Jag var ju nykter så jag tog hand om min lilla bebis.


I ett paket låg det små dekorationshjärtan.

Dessa användes flitigt under festen=) Hahaha. Främst av Sebastian som hade hela ansiktet fullt.

Jag och Albin i våra hjärtläppar...........................................................Maira och Frida.






Ferdik Gunnarstrut var jättestilig. Här får jag vackra rosor av honom.

Kaos i lilla rummet.

Frida hittade en lapp i pappersinsamlingen. Skriven av mig till mig. Hon skulle promt hålla upp den på bild. Hahaha




André, jag och Lollo var dom som höll ihop när vi kom till krogen. Vart alla andra var? Överallt och ingenstans...





Högre Lollo! HÖGRE!!!! Detta blev min replik till Louise. Från resereklam med Maria Montazami.

Dj Ale.

LOLLO och ANDRÈ!!! Kolla. Bild på mig och karisma-killen!! Jag döööööör!

6 kommentarer:

  1. Haha men gud, vissa bilder minns jag inte ens att vi tog.Mitt hår ser platt ut förresten och det ser inte ut som jag har nått smink...DU måste lära mej snälla Marlene!!
    Karisma-killen var sjuuukt skillad på sitt jobb hahaha. Synd att han va så otrevlig när vi ville hålla honom sällskap :( Tack för en fin kväll hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Jag makear dig nästa gång. och fixar ditt hår.=)
    Han kanske var otrevlig för att vi skrattade åt honom. Så får man inte göra. Fy oss!!
    Hoppas vi ses snart hjärtat!

    Idag köpte jag Mysa gräs 4 eller vad det hette. Hoppas jag sover bra inatt då!! Du får komma och provligga nästa gång du är här.

    SvaraRadera
  3. jag hade sån docka så helt ensam är du inte :P

    SvaraRadera
  4. fasen så snygg du är!! :)

    SvaraRadera
  5. Anonym ang dockan. Åh tack. Hela festen ba stirrade. Så gammal är jag inte! Det var de andra som var för unga. hahaha. Vilken färg ahde du. Jag hade en lila med brunt hår.

    SvaraRadera
  6. Hej.

    Först och främst, din blogg e fin, och du med.

    Sen undrar jag bara, vad heter de linser du använder? Jättegulligt och du orkar svara :)

    /surf girl

    SvaraRadera