måndag 28 februari 2011

Hålet suger, det är inte toppen bara för att de har ormar där.

Vi var ut i förrgár. Vi tog taxi till Kasbah (som för övrigt bara kostade 30 kr). Vi skulle till det efetrlängtade hálet. Ni har säkert sett hálet pá tv. Det är en stor trappa ner och där nere eligger alla clubbar pá efter varandra i en halvcirkel.
Tre var öppna och inkastarna drog i en för att vi skulle sätta oss just hos deras club. Jag blev irriterad för jag kan nog välja ställe själv. Men Rebecca och Gabbe drigs med. Vi hamnade pètt ställe med musik frán 2009. stackarns ormar i en bur och ett bort längt in i ett sunkigt rökigt rum. Jag ville sitta ute och titta pá folk men min syster anság att jag drog ner stämmningen och vi kudne ju sitta kvar där. Mina krav är faktiskt lite högre än sá, ialla fall när man kan välja nágot bättre. Behöver jag säga att kvällen inte började bra???!!! Därefter drrog vi till n`n inneclub med skithög musik sä jag hörde inte vad nágon sa. Jag fick tinnitus och högtalarna skrálade. Min syster tyckte jag drog ner stämmningen. Men va fan ge dig. Är vi utomlands kan vi väl festa utomhus och inne innomhus.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar