onsdag 23 februari 2011

Krya på dig smink från MakeUpStore till mig själv

Min lillasyster ringde mig idag fölr att berätta att hon varit in på MakeUpStore på sin lunch. Där hade de sålt ut smink som varit visningsex och färger som utgått.
Jag ba: men tack att du ringde mig då och köpte åt mig med.
Blev inte bättre av att tjura så min kille åkte ner till stan, samtidigt som jag ringde till MakeUpStore och via telefon plockade ihop en hel påse som Gabriel bara behövde gå in och köpa åt mig.
han åkte inte ner på stan enbart för att köpa smink åt mig, han hade massa andra ärenden också.

Hiro presenterar:
Har du köpt smink igen mamma?
En hel påse?

Mmm, spännande.

Men ååå! Driver du? Är ju hur mycket som helst.

450 kr. Köpte sista. Tror jag lämnade tre blåa ögonskuggor kvar. Fatta om jag fått veta detta tidigare. Hade jag fått ännu finare saker. Är ändå nöjd med massa färger, mina lipgloss, läppennor och en turkos kajalpenna. Har ju önskat mig en sån.
Var det någon mer än jag som fick ta del av detta härliga erbjudande?

VEM BLEV AVIS NU DÅ?

7 kommentarer:

  1. Woow, MUS-orgasm! höhöhöhö;)

    SvaraRadera
  2. Älskar Hiros minspel btw. Han önskar nog att du hellre hade köpt ett blingplingplong halsband åt honom istället..

    SvaraRadera
  3. Lalle: Tog med Hiro till en blingbling.butik förut. Vi tittade på lite olika halsband. De syns ju inte under all päls så han får ha sitt clips-halsband.

    A, Hiros miner är goa. Fick ju ihop värsta serien där!

    SvaraRadera
  4. ååh, är det så på alla make up store eller vilken stad?? :)

    SvaraRadera
  5. Det var här i västerås- nu är allt slut som jag skrev.
    makeupstore är ingen kedja utan man får sälja deras märken bara. så allt som tex västerås tjänar går till ägaren. det står mer om det på deras hemsida.

    SvaraRadera