onsdag 2 februari 2011

Mer presenter från Country House

Jag nämde ju tidigare i veckan att jag skulle visa flera presenter som jag har fått av Anna på County House. Till er som bor i Västerås så måste ni besöka den butiken. Ligger på Nordanbygård.
Jag fick ett halsband som jag så länge önskat mig. Det är av märket BETH QUINN.

Oemotståndliga, handgjorda smycken från Beth i USA. Se fler smycken här. Har aldrig riktigt kostat på mig ett Beth Quinn halsband, så när jag fick ett, hoppade jag upp och ned!




Ni måste titta på de övriga halsbanden hon har gjort. Jag vill ha typ alla. Haha. Så himla fina! Tack söta Anna för din present.

2 kommentarer:

  1. Åh så fint det var!! Förstår att du hoppade upp och ned för den presenten. :)

    SvaraRadera
  2. älskar den butiken kan inte motstå att svänga in där om sommrarna när jag cyklar förbi där på väg till jobbet... Precis den stilen jag vill ha i sovrummet när vi någon gång flyttar till en större lägenhet och har ett sovrum.. (bor nu i en trång liten etta)

    SvaraRadera