torsdag 3 februari 2011

Egonia kom på en jätterolig grej. Kan inte ni göra samma sak fast till mig?

Egoina kom på en jätterolig grej. Så här löd hennes inlägg:



Jag skickade nyss ett mail till Kissie. Såhär löd det:
Hej Kissie!
Jag heter Egoina och min blogg hittas här: www.egoinas.se.
Hursomhelst. Du brukar redigera dina bilder och har även sagt att folk "borde" redigera sina bilder. För att bli lite snyggare liksom. Därför undrar jag hur du hade redigerat min bild? Det hade varit kul att se. Kissie-style liksom.
Det hade faktiskt varit sjukt kul att se hur hon hade valt att redigera min bild. I let you know om jag får svar.

Hon fick tre bilder mailade till sig med Kissie-style. Här är originalbilden hon la ut. Därefter följer tre bidrag.


Nu kan väl ni göra samma sak till mig. Maila in originalbild samt eran Kissie-style bild så lägger jag ut dem. Skriv namn och bloggadress så länkar jag så klart=)
marlenezufic@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Vilket jävla vansinne. Folk ser en ju som man ser ut. Varför manipulera bilder på detta vis. Ska man sitta inne o aldrig visa sig annat än på bild för att inte avslöja sanningen eller vad menas? Kissie är ju sjuk. Det går inte att få till nån Kissie-style på dig för det blir bara sämre. Du är snyggast som du är och du är 1000 gånger snyggare än fula Kissie!

    SvaraRadera