måndag 28 februari 2011

Bögarnas paradis och vad vi gjort hittills

Vi bor i Playa de Iingles. Nära ett shoppingcenter som heter Jumbo. Där är det bögarnas paradis. Alla är bögar där. Alla háller handen och klär sig fjompigt.
Varför har alla bögar en speciellt klädstil för? De har korta vita linnen och blonderat hár. Är det en del av homokulturen? Sá som ravekultur, fjortiskultur, dansbandskultur, bohemkultur och sen sá klart bögkultruten??

Lite bilder på första dagen här nere:


Killen som gör sockervadd har inget med texten längst upp att göra.

Syster köpte en rosa sockervadd.

Jag fick smaka.

Vi skulle ta kort på mig när jag satt i tomtens knä. Min rumpa var dock för stor så jag fastnade halvvägs ner.

Spelhallen.

Pierre på en kamel.


Vi stängde in Pierre i en glaslåda innan vi drog. Mohahahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar