fredag 18 februari 2011

Renoveringen går framåt



Lite bilder från hur det går med köket. Helt glömt att lägga ut. Pappa var här och borrade upp mina älskade hyllor.
Idag skall vi lämna in lita saker för lackning och målning. Eller, vi och vi. Jag jobbar ju hela helgen så jag kan inte vara med i köksrenoveringen. Har jätteont i magen över detta. Att inte få se att det blir rätt. För det blir inte rätt alla gånger. Renoveringen är jätterolig men har samtidigt givit mig magkatarr. Helst vill jag bara säga: Ingen rör något förns på måndag för då är jag ledig!
.
Ta bara när jag blev tillfrågad innan jag skulle rusa till jobbet.
-Ska handtagen sitta upp eller ner?
Jag ba: Upp eller ner? De ska sitta bakom skåpsluckan så att de bara sticker fram lite.
Tänk om jag inte sagt nåt. Då hade alla luckor blivit förstörda av borrning och handtagen hade setat väldigt roligt.
Därför vill man självklart vara i närheten, och när jag inte kan det får jag ont i magen. Jag styr inte över min magont!
.
Idag ska pappa komma (medans jag jobbar) och hämta lite saker. Det är okej.
Och du pappa. Du kan väl hämta kakelsågen som står i duschen!!!!!

1 kommentar:

  1. Åh va snyggt det blir! Vi gjorde också om vårt kök för ett tag sedan, ganska likt ert (har bilder på bloggen under "vår etta" om du vill kika). Kram

    SvaraRadera