onsdag 16 februari 2011

I mitt kylskåp

Efter många frågor angående min diet så gör jag ett litet inlägg om det här. in diet har jag satt ihop själv. Jag tränar inget, är inte ute och går. Det är enbart kosten so0m jag har ändrat.
  1. Dricker bara vatten, ingen saft läsk eller köpvatten. Kaffe och te går bra.
  2. Äter bara saker (mest) som inte har några ingredienser. Alltså bara råvaror. Kött måste ju vara ingredienser i men det mesta kommer från grönsaksavdelningen. Inge grönsaker på burk för läser man på baksidan är det socker och annat i.'
  3. Tagit bort godis och kakor helt. Inte en enda bit.
Ja, det var väl det. Självklart förkommer det avvikelser. Tex äter jag keso med ägg om jag är hungrig på kvällen. I keso ingår det ju flera ingredienser.

Bild ur mitt kylskåp. Det är bara lite fantasi som behövs för att göra mat på detta.


Fick detta tips på Maria Montazamis blogg. Ha gärna ett fat med frukt i bekväm höjd i kylen. Då blir det lättare att man plockar därifrån.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    sugen att blogga på Sveriges mest unika bloggnätverk, spotlife.se?? maila info@glitzy.se för att få en invite
    Glöm inte att skriva med din bloggadress
    Med vänlig hälsning Spotlife.se

    SvaraRadera
  2. Får man vara med i uttagning i konferensresan då?? ;)

    SvaraRadera
  3. Såg att Vanita (som var med i bartenderskolan) läser din blogg och har skrivit ett helt inlägg om dig och länkat till din blogg. Inlägget handlade om din "bantning". Du kanske redan visste det, men jag skriver det för säkerhets skull.

    För övrigt så gillar jag din blogg =)

    SvaraRadera
  4. Tack, jo jag visste det=) Skrev ju en kommentar där i hennes inlägg=)
    Tack ändå för att du skrev det. Alltid roligt att läsa om sig själv;)

    SvaraRadera