söndag 13 februari 2011

Vi firade alla hjärtans dag idag

Jobbat idag. Vaknade med mens och mensvärk. Allt värkte... Efter jobbet vilade jag lite och då blev det bättre. Jag och älsk bestämde oss för att fira Alla Hjärtans dag idag. Den firades med att Boris från Köping kom, och min lillasyster lyste upp med sin närvaro.

Vi åt panpizza. Massa. Fast inte jag. Jag åt grönsallad, räkor, tonfisk, tomater, gurka, grön paprika och röd paprika. På sidan några citronskivor och en kanna vatten.

Efter maten åkte vi till en bowlinghall.

Jag var tydligen den ända från vårat gäng som klätt mig i en bowlingoutfit. Starka färger. Man ska INTE ha jeans.

Här lär Gabriel mig att bowla. För alla mina klot hamnar ALLTID i vänster-rännan.



1:a plats Gabriel med 286
2:a plats Boris med 252
3:e plats Rebecca med 232
4:e plats Marlene med 129 (jävla ränna)

3 kommentarer:

  1. Du är så fruktanvärt vacker, gud vad jag önskar att jag såg ut som du. :)

    SvaraRadera
  2. Så rolgit de ser ut!
    Måste säga att du e vääldigt vacker!

    SvaraRadera
  3. Så rolgit de ser ut!
    Måste säga att du e vääldigt vacker!

    SvaraRadera