måndag 21 februari 2011

Jag vill att du bloggar mer...

Jag vet att många vill det men jag ligger hemma med 39 graders feber och är dödligt sjuk. Feber hade man när man vart liten. Aldrig haft feber i vuxen ålder så därför är jag dödligt sjuk.
Jag vet exakt när jag blev sjuk. Jag måste burit på något virus. Sen på jobbet var det planerad innomhus aktivitet, fast det blev utomhus, och jag var absolut inte klädd för att vara ute i -18 grader.  Så nu ligger jag här hemma och gråter, hostar och kan inte ställa mig upp. Orkar inte ens titta på tv. Gråter över att jag är sjuk, gråter över att jag har tusen saker inplanerade denna vecka som måste göras, gråter över att jag egentligen borde packa min resväska, gråter över att jag inte kommer att orka resa på fredag.

6 kommentarer:

  1. Åh stackare! Krya på dig

    SvaraRadera
  2. Ät mer Berocca! Ett rör i timmen. Du har väl sett vad som händer i reklamen!

    SvaraRadera
  3. Hej marlene!
    Undrar när du och gabbe ska skaffa barn? Ni har väl varit ihop rätt länge nu :)

    kram

    SvaraRadera
  4. Nu ska vi inte övgerdriva. Vi flyttade ihop april 2008. tre år snart. Tycker det inte är nå lång tid alls. Man vill väl lära känna ALLA sidor hos sin partener först??

    SvaraRadera
  5. Tack anonym. Är tydligen influensa.

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Tänkte bara fråga dig hur lång tid det tar ungefär innan man får hem sin beställning från elf.se?
    Ser att du köpt massor därifrån :)
    Krya på dig.

    SvaraRadera