söndag 6 februari 2011

Jag lever och jag är 25!!


Alla kan inte se bra ut på bilden. Är man så här många på en och samma bild kan inte all se bra ut. Ni får ta det här.
  Hej. Är helt slut efter den här helgen. Bjudning och krogen, städning och bjudning igen. Somande efter att mina gäster gick idag vid 18:00 tiden. Mått lite sådär idag. varit jättevimsig och känt mig svimfärdig. Fattar verkligen inte varför. Började stötttjura i Gabbes famn för det är så läskigt att känna sig yr en hel dag utan anledning.
Tack för alla fina presenter. Får visa er några av de sen.
Vill även ge ett tack till tjejen i baren när vi var ut i fredags. Sån där service gillar vi!!!
Har insett att jag sätter väldigt står vikt på servicen . Kan man säga att jag är nåt i stil med servicekåt?
Även ett stort tack till tjejen i kassan på H&M när jag kom i sista minuten för att köpa min födelsedagsoutfit. Tack för all hjälp jag fick.
Tack till Mamma för alla pengarna till resan. Alldeles för mycket!
Och även av pappa fick jag pengar. För dem skall jag köpa färg till skrivaren. All färg är helt slut så kan inte skriva ut saker. PANIK!!!
Nu räcker det med tack. Är tacksam för mycket så det blir bara jobbigt att läsa om allt jag vill tacka för. Haha. Bilder från festen kommer snart. Håll till godo.
Tack alla vänner, bekanta och familj (Gabbes familj är inräknad där) som uppvaktade mig när jag fyllde 25 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar