söndag 16 november 2008

Rebecca kommer hem till mig och bakar=)

Några av mina läsare har skrivit att dom tycker jag är lik Leila i "Leilas kök och Leila bakar". Dock är det bara likheten som är likt, inte intresset. I den här familjen är det min syster som bakar och donar i köket. Hon kom hit idag och bakade äppelkaka=)


Rebecca undrade om någon av oss hade haft bara ägggulor i handen. Det kändes tydligen konstigt.


Jag ville inte testa, men jag tittade gärna på.



Rebecca har färgat håret i en ljusbrun ton. Jag är väldigt avundsjuk men jag kan ju ej färga mitt hår eftersom det redan är färgat. Kanske en toning. Har tänkt mycket på det..

.
.

10 kommentarer:

  1. har din syster gått ner i vikt? hon ser så smal ut

    SvaraRadera
  2. Sånt kanske man inte pratar om men vi kan viska.
    Jag tror det. Hon gick ned och jag gick upp så vi ligger lika nu;)Fast hennes rumpa kommer alltid att förbli "Jennifer Lopez" ;)

    SvaraRadera
  3. Lik Leila vet jag inte......

    Men jag undrar om Carolina Gynning har läst din blogg??

    Hon var ju jättelik dig i lördags med sin nya frisyr på Stjärnor på is:

    http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.722700

    SvaraRadera
  4. rebecca är verkligen hur söt som helst! brunt hår är finast!!

    SvaraRadera
  5. Till anonym= (Beccis är söt)
    Aaa. Visst är hon. Då skall du se kort på när hon var liten. Hon var en gullunge som vilken tant som helst hade velat nypa i kinderna=)

    Brunt hår är väldigt fint.(Blont med, beror ju på hur man ser ut) Sa ju att jag tänkt mig en toning. Får tänka över det ett tag till.
    Passar ju i både blont och brunt.

    SvaraRadera
  6. Din systers bak skulle jag vilja sätta tänderna i, mums! ;-)

    SvaraRadera
  7. Men Herre Gud! Så där får man INTE säga!!!!

    SvaraRadera
  8. Hej! Din syster är fantastisk charmig. Jag undrar bara om hon är singel och hur gammal hon är?

    Tack för en bra blogg!

    /Kruset

    SvaraRadera
  9. Till Kruset, ang min syster:

    Min underbara syster är 16 år, hon går på Rudbeckianska gymnasiet här i Västerås. Hon är singel och tycker om att baka, fota, och rita.

    Hon har bilddagboken så du kan skriva till henne där på någon bild om du vill:
    http://rebeccazufic.bilddagboken.se/p/main.html?

    Kram

    SvaraRadera