torsdag 13 november 2008

Idag har jag satt in ny tråd i tandställningen och det gör så ont nu!

Vi åkte till sthlm för att byta tråd på min tandställning. När vi var i Bålsta säger dom i högtalarna att vi kommer bli lite försenade pga banarbete. VA!" Skriv det på hemsidan då om ni vet det. Jävla SJ. Sen kom ett annat problem upp så tåget blev ännu mer försenat. Jag kom väldigt försent till tandregliringen. =(
Om SJ vet att det pågår ett arbete, borde dom ej räkna med det, ändra tiderna?
Sak samma.
Nu spänner det som satan. Känns som om jag har ont i örat och käken när det egentligen kommer ifrån tänderna.
Så ikväll är det Marlene-kväll här hemma kan man säga. (Det är när den som mår dåligt eller har ont får extra mycket uppmärksamhet, och ikväll är det jag)


Efter gymmet läste jag igenom min Fotobok för att skriva upp några viktiga bländartal.


Gabriel satt och tog 100 kort på mig. Grymt jobbigt. Jag började bara att skratta.



Bästa bilden! Inte alls suddig...


Sen gjorde Gabriel krovgryta.


Jag var inte med och lagade men jag tittade på. Underbart!
.
.



3 kommentarer:

  1. har Gabriel korvögon när han lagar mat ! haha

    SvaraRadera
  2. Japp. Därför är det så kul. Korv ögon och korv. Hö hö hö.

    Ibland har han majständer och andra gånger purjolöksnäsa. Men jag föredrar krovögonen=)

    SvaraRadera
  3. ååh vilken bra blog du har, får jag tipsa om en sak?
    haru sett true blood? en tvserie, så bra.
    http://www.trueblood.se

    pussheeej

    SvaraRadera