fredag 7 november 2008

Music Idol Bulgarie

(Raderade en massa utkast från bloggen igår. Hittade detta inlägg som jag skrev 2008-04-27, men faktiskt vill publicera nu).


En kvinna i Bulgariska Idol skall sjunga Mariah Carey´s låt I Can't Live (If Living Is Without You), men kvinnan säger att hon skall sjunga Ken Lee. Jyrun undrar vad hon säger varpå kvinnan upprepar att hon skall sjung Ken Lee. Klippet är textat så man förstår, det är även textat om vad hon sjunger, vilket inte är det hon skall sjung.






Nu har hon lärt sig engelska..lite



6 kommentarer:

  1. HAHAHA, fan va rolig!

    Nästan så man fick tårar i ögonen. ;)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Försökte hitta din mail adress.. maila mig på a.alm@macsupport.se

    /André

    SvaraRadera
  3. Till André, a.alm@macsupport.se är inte en giltig adress. Har försökt maila två ggr men mailet återsändes bara. För övrigt ser du min mailadress i inlägget här under. Att du missade den!

    SvaraRadera
  4. SV: Tack marlene, alltid roligt när folk tycker att man lyckas med något. Jag gillar den skarpt. Den ska med på utställningen

    SvaraRadera
  5. AHHAHA Alltså Va duktig Kvinnan är :) Världsklass på top10 bland Worste I ever ever HEARD! :P

    SvaraRadera
  6. Jag har utmanat dig i min blogg!

    Kika här om du törs ;)

    http://helioz.blogspot.com/2008/11/jag-r-utmanad_09.html

    SvaraRadera