tisdag 4 november 2008

Är du från Västerås eller vad fan är det frågan om?

Var in på argalappen.se idag och en ny lapp fanns med, men jag förstår den inte. Eftersom jag inte tror att man får kopiera så länkar jag till den lappen HÄR.
Det står på lappen att någon skall sluta att streama feederporr på kvällstid så att dom andra i huset också kan få surfa. Lappen avslutas med "Är du från Västerås eller vad fan är det fårgan om" !!!! =/ Va? Vadå "är du från Västerås" Är Västeråsare kända förr att surfa mycket porr?
Kan någon förklara detta för mig.
Tack på förhand.
.
.

4 kommentarer:

  1. Hej marlene, här har du en helt fantastisk hemsida =)
    http://www.ratemypoo.com

    SvaraRadera
  2. Till Rudolf. Nej, jag vill ej rösta på folks bajs. Roa dig själv med det du...

    SvaraRadera
  3. hahahahahahahaha!

    SvaraRadera
  4. Till hahaha:
    Var det inlägget om lappen som var rolig, eller var det hemsidan om bajsrösting? "Den fantastiska hemsidan"

    SvaraRadera