onsdag 26 november 2008

Foton jag tagit #1

Har nu lämnat tillbaka systemkameran till Filip som var så snäll och lånade ut den till mig. Jag tyckte om den och är nu säker på att det är den jag vill ha. Fotningen har gått super och jag kunde mer än vad jag trodde.=) Mitt mål är inte att bli proffs och ha fotning som ett jobb utan bara kunna ta bättre bilder. Kunna ta bilder som jag ser i mitt huvud; Så här vill jag att det skall se ut. (En proffsamatör kan vi säga).
Här är en bild jag har tagit på ett träd i skymningen. Phille har finslipat bilden i photoshop.


Ensamt träd i skymningen.
.
.

5 kommentarer:

  1. okej tack så mycket! =D
    men det är så att jag har lite rött i mitt hår iallfall i riktiga hårfärgen, tror du det blir några missfärningar om jag köper det dära du sa från kicks? :)

    SvaraRadera
  2. Klokt av dig att ej satsa på att ha foto som ett jobb efter att ha sett det här arbetsprovet.

    lr...?

    SvaraRadera
  3. Jag tycker denna bilden var jätte fin Marlene ! ;)

    SvaraRadera
  4. Till Ferdik: maila mig en bild du har tagit som du tycker är fin då?
    Pulv....

    SvaraRadera