söndag 2 november 2008

Halloween Lördag blev succe!

Folket strömmade in, alkoholen dracks och festen var given; Varsågoda, Här har ni Halloween i 11 st bilder. Lägger ut alla imorgon.

Låttext ifrån låten "Rus",skriven av Peps Persson och framförs av Lill Lindfors.

När vinet glöder i de fyllda glasen, och vi börjar bli i gasen, då lossnar tungans band.
Syster och jag.


Vi som gått omkring vart så blyga, vi slutar upp att smyga, modet kommer efter hand.

A, men dröm vidare...


Hej, tjo och klackarna i taket, nu visar vi helt naket hur modiga vi är. Inga ord kan bli för stora, vad har jag att förlora? Så är det med det!
Ingen fest utan bus.



Senare när berusningen har lagt sig, och det som jag har sagt dig, verkar ganska meningslöst.
Axel och Emmy.


Då undrar jag över hur du ser mig, man får se upp hur man beter sig, och då skrattar jag nervöst. Mitt hjärta har en frusen inneboende, med pajat självförtroende, som inte mår så bra. Hon plockar fram allting jag gömmer, minns allting jag glömmer.
Hon säger att hon är jag: Var rädd om dig.
Jag och min kusin Ninni.


Alexandra var ängel.


Kvällens "minbild" är gjord av båda Johan och Ferdik. Vi kan börja med Johan som lutar sig lite bakåt med ena handen. Han lägger huvudet på sne och tittar in i min kamera med sängkammarblicken. Sen Ferdik då? Han sitter lite bakom och blinkar med ena ögat. Men det är inte det som är roligt, utan att han ser ut som en liten dvärg som sitter fast på Johan. Han sitter fast på Johans axel och lever sitt liv därefter. När Joahn druckit upp den där ölen kommer de att gå ut i hans "dvärgFerdik" som sitter fast där. Då blir båda fulla. Så om båda dricker hjälps dom åt liksom. Hö höhöhö.


Charlotte var en liten kissekatt.


Det blev Pluto för oss. Vi hade grymt kul. Helt oväntat spelades två schalgerlåtar på stora dansgolvet. Det har aldrig hänt förut. Undra om DJ:en satte på en av misstag och därefter spelade en till för att inte visa sitt misstag?


Det här är Annika. Hon läser min blogg sa hon, och då fick hon vara med på bloggen också. Sen varför Annika fick röda ögon det vet jag inte. Och vart pekar jag? Jag pekar förbi tjejen och fortsätter bort. Eller är det en pose jag gö?. Vårat gängteckan kanske?
.
Slänger in en bild på min granne som jag träffade på utanför lägenheten.
.
Hur som helst var det bästa kvällen på länge igår och jag hoppas att alla som var med hade kul.
.
Hur många låg inte i fosterställning och skakade idag? Hahaha.
.
.

7 kommentarer:

  1. tack för en trevlig lördag och en trevlig slappsöndag.. haha fin bild du la in på mig då.. trånande stefan :) du e bra tjej förresten.. kram ses snart igen

    SvaraRadera
  2. Haha vad söta ni va du å din syster.

    SvaraRadera
  3. Till Trånande Stefan: hahah. Tack så mycket! Försöker lägga ut alla bidlerna på pixbox men sidan krånglar för tillfället.

    Bra tjej? tack. Du är så där va. Du satte dig på mig.Hö höhö

    SvaraRadera
  4. ehe, jo, det måddes inte helt ok igår morse...men tack för en rolig lördag!

    SvaraRadera
  5. Till Ninni. Så du svarede på sista raden där? hahaha.

    Tack för att du kom. Och vilken tur vi hade att det spelades lite schalger. gud va vi dansade! KRAM

    SvaraRadera
  6. Haha va härliga bilder! Va fina ni var! Du passar ju rikigt bra i afro ;) coolt!

    SvaraRadera
  7. haha shit jag ser helt galen ut... hoppas du hade en trevlig kväll :)

    SvaraRadera