söndag 30 november 2008

Pokerkväll

Lördagskvällen fortsatte med Pokerkväll för Gabriel och hans vänner. Jag och Rebecca mös i soffan. Sen kom Josephine med lite räkbakelser och gjorde oss sällskap.


Vill först bara visa en bild på en tomte på en gunga som hänger över köksbordet.
Finns på Nisses här i Västerås för 219:- tror jag det var.


Här sitter Fröjd (gult linne) och betraktar den fina tomten.


Rebecca och Josephine i soffan. Vi hade hur mysigt som helst!


Kvällen led mot sitt slut runt 4 då i alla fall jag gick och la mig. Gabriel kom nog en halvtimme senare då dom sista gott hem. Alla hade roligt och vi skrattade hela kvällen. Vi bjöd på Pizza, peppakakorna vi hade bakat och Josephines bakelser. Alla var nöjda lät det som, så jag hoppas det blir en rolig hemmakväll med så mycket folk snart igen=)


Fröjd hade (på skoj) med sig ett par Playboy solbriller. Det hade man ju i Poker sa han. Här har Anwar lånat dom.
.
.



2 kommentarer:

  1. Vi vill se mera närbilder på din kille. Han är så snygg. Tack

    SvaraRadera
  2. Till anonym ang snygg-kille:
    Jag säger till honom vad du skrev så hoppas jag på att han vill vara modell när jag fotar.
    Ja, visst är han fin. Både utanpå och innanför.
    Kram=)

    SvaraRadera