lördag 29 november 2008

Om julen på praktiken

Nåt inlägg ner skrev jag om det fula julpyntet, ni vet det om vindruvorna och dalahästen. Var ju tvungen att ta med kameran till praktiken så ni skulle få se vad jag menar. Det här är ju ändå en blogg med bilder!


Rocklundas så kallade julpynt. Ha ha.


Svin/grishuvudet som skrämde mig.


Detta har jag dukat. Dukar dom här borden rätt så ofta. Just nu kommer det många företag som skall ha konferans och som vill äta under dagen.


Här är baren jag står i och har hand om affärsluncherna mellan 11:00-13:30. Vika servetter är bra när det blir tid över. Då går dukningarna fortare sen när något skall dukas. Spar in massa tid på att ha förvikt dom=)


Här är julgranen jag köpte i veckan. (på arbetstid, för deras pengar så klart). Har pyntat den i bara guld.
.
.

1 kommentar:

  1. Vad fint du julpyntade!
    Du styr upp det hela väldigt bra!

    =)

    SvaraRadera