lördag 1 november 2008

Halloween fredag. Rent jävla fjasko!


Jag gör drinkar på Alexandras och min förfest. jag är älva, dock utan vingar på bilden.


Alexandra var nyckelpiga.



Många var så fint utklädda. Var kul att se så många olika idéer Som den här tjejen som var orangehårig. Vad passar inte bättre än att klä ut sig till Pippi då?


Varför känns det som om dom här två har pussats? Hö hö hö


Kvällens mest.. Ja vad säger man?
Önskebild kanske? För den där killen önskar nog.!


Kvällens minbild.
Jag vill skriva så roliga saker om den här bilden men jag låter bli. Någon kan bli sårad... Så tråkig är jag. Men jag måste få fråga vad killen till vänster tänkte när han gjorde sin "jag-bryr-mig-inte min"? "Talk-to-the-hand".. Ni fattar poängen.
.
.
Ni kanske undrar varför kvällen var ett rent fjasko men jag hinner dock inte skriva om det nu. Det var bara allting som var fel. Inte alls som jag hade hoppats på. Kan även säga att jag grät en liten skvätt nät jag kom hem. Bara en liten. Folk kan säga så dumma saker ibland. Väx upp och beté er säger jag bara.
.
Idag blir nog bra! Det måste bli bra. ALLA kommer ju hit ikväll!
Kram och Glad Halloween på er=)
.
.



12 kommentarer:

  1. Alexandra söt som alltid/mamma

    SvaraRadera
  2. MARLENE!!!

    Nu ringer du BUMS till mig och berättar om vad som hänt!!!!

    NUUUUU!!!!!!!! ;)

    SvaraRadera
  3. Du har aldrig tänkt på att du också säger jääävligt dumma/elaka/spydiga kommentarer till folk?? Kallar bara det för Karma "what goes aroud, comes around..."

    SvaraRadera
  4. Till anonym. är du bitter. Tror inte det, det är ren jävla avundsjuka ifrån dig, hon skulle aldrig göra det/aaaaaannyynyyymm/love to Marlene/okänd

    SvaraRadera
  5. Om du har det tråkigt i ditt liv just nu behöver du inte tracka/ eller

    SvaraRadera
  6. Va tråkigt fall nån sa nåt dumt...

    Synd att jag var för trött att gå ut igår annars hade jag muntrat upp dig :)

    Hoppas du har mycket roligare ikväll!

    SvaraRadera
  7. Håller med anonym där uppe. Karma är en rolig sak som ger folk vad dom förtjänar ;)

    SvaraRadera
  8. Fan va fina ni var! Skitsöta :)
    trist bara att kvällen blev som den blev..
    människor..man slutar aldrig förvånas över dem. jag brukar bara ge dom min "allvarliga mördarblick" då drar de sig tillbaka..nej så sådana människor ska man vifta bort över axeln, oavsett hur svårt det är.

    Hoppas ni hade en riktigt nice kväll igår istället! blir det några bilder från kvällen? =)

    sköt om dig! du är en pärla

    SvaraRadera
  9. Haha fredrik känner den där killen som sniffar på Alex! ;D

    SvaraRadera
  10. Till Charlotte: Gör han? Hahahahah. Jag har tre bilder till på honom. Hahaha. Alex dansade,kanske därför han komemr fram. Jag däremot stod i ett hörn och led typ.

    Bilden är i alla fall klockren! =) KRAM!

    SvaraRadera
  11. Kan fixa fram hans nummer, hälsa Alex det. ;) Lammkött is TEH SHIIET!

    SvaraRadera
  12. haha aa, ja känner också killen som stod vid Alex ;)

    SvaraRadera