måndag 10 november 2008

Nu kurrar jag i soffan...

Detta är en vanlig syn hemma hos oss:


Gabriel bakifrån med något krigarspel på datorn. Men idag gör det inget, för jag sitter i soffan och myser. Jag läser och pillar och kurrar och bläddrar.


Jag läser en bok som heter Digital fotografi.
Trodde den skulle vara allvarlig och tråkig som körkortsboken, men den här boken var ju rolig. Han som har skrivit den luras i början om olika fotofilter som inte finns. Jag gick på allt tills författar ifrågasätter om man gått på hela sidan. Inte ett ord var sant. Haha.
.
Tanken är att jag skall lära mig en del om foto. Till min hjälp har jag en...
NIKON D80!!!! (lånad)
En kille vid namn Filip (min kompis bror) hade läst här på bloggen att jag tänkt köpa en NIKON D80, och hörde då av sig till mig och sa att jag kunde få låna hans kamera i en vecka. Känna lite på den. Testa och se om jag trivdes med den. För att köpa en systemkamera är inte lite pengar.
.
Tack Filip för lånet.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar