söndag 23 november 2008

Från blond till brun

Som jag sa så har helgen bestått av en övergång från blont hår till brunt hår. Det gick sådär i början men nu är det helt oki.



Bild tagen av Gabriel. Det är därför den är suddig m.m.




Innan jag går och lägger mig nu så tog jag två bilder så ni ser lite bättre.


Självklart sover jag i en Hello Kitty t-shirt. Vad trodde ni?


Detta var den första toningen jag hade i. Kastanjebrun. Som ni ser var håret knallrött under toningen vilken syntes i resultatet. Mitt hår var rött och rosa. Men efter ett besök på Maxi Stormarknad och en annan färg är jag nu nöjd.
.
Tänk på att:
Har du blont hår och vill tona det brunt så måste du ha antingen en brun färg med rött i, eller en röd färg innan som grund, annars kan håret bli grönt.
.
.

6 kommentarer:

  1. Åhhhh vad fin du blev! Den passar dig jättebra, en varm och fin färg inför vintern! Snyggt!

    SvaraRadera
  2. du blev jätte snygg. brun är din färg!!!

    puss love u

    SvaraRadera
  3. Jätte fin hårfärgen blev har länge velat få sådära men lyckas aldrig tyvärr.. :/
    kolla gärna min blsogg, skriver inte direkt så ofta men men..
    www.badzic.blogg.se
    pozdrav aleks..

    SvaraRadera
  4. Sökte på kastanjebrun hårfärg på google. Och så kom dendär bilden på dig upp, och jag hamnade på din blogg.
    Vet inte om du minns vad färgen du hade heter, med tanke på att det var så längesen? Men dendär färgen är precis det jag letar efter, otroligt fint.
    Om du har tid, och så, så kan du gärna svara till min mail - Louise_Molly@hotmail.com
    Kram, hoppas det går bra med barnet sen!

    SvaraRadera
  5. Oj vilken fin färg!
    Jag skulle också vilja veta vilken färg du la i efter toningen?

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera