onsdag 5 november 2008

Det blir en NIKON D80!

Efter mitt inlägg om vilken kamera jag skulle välja röstade alla på en NIKON. Fick lika olika tips som t ex D40, D60 men även D80. Philip skrev en kommentar och lovade mig hjälp, så idag åkte Gabriel och jag till Media Markt för att få Philips proffshjälp.


Jag anländer, letar upp Philip. Det roliga är att han jobbar med en annan kille som heter Filip.


Alltså Philip och Filip. Jag roade mig med att fråga frågor och började dom med; men du Filip. Då tittade båda på mig, sen fnissade jag...*finurligt*



Hoppas inte att din chef läser min blogg Philip!



Jag tittade på en rad olika kameror men fastnade för denna:


En NIKON D80. Den ligger på 6000 :- och då ingår minneskort för ca 400 bilder och en jättefin kameraväska.
Kan det blir jul snart så jag kan få önska mig den här!
.
.



2 kommentarer:

  1. Ser fram emot att se lite sköna bilder du tagit snart då mitt lilla fullmogna skogsbär!

    SvaraRadera
  2. Njae, han jobbar som målare... i Stockholm just nu, hm.. så jag tror väl att han är lik ngn då isf? :)

    SvaraRadera