onsdag 12 november 2008

The Joureny av Fredrik Gunnarsson.

Min vän Ferdik har släppt en ny låt. Jag gillar starkt melodin i låten. Kanske är det för att den påminner mig när han och jag åkte och fotade i det där övergivna huset.
.
Lyssna på låten här:
The Journey
.
Det som förvånade mig var att Ferdik kan spela både piano och orgel. Snacka om dolda talanger. Mamma undrade om Ferdik hade fler dolda dalanger varpå han svarde att han kunde spela nån sorts flöjt. Undra om det var blockflöjt? Undra om det var sant?.
Hur som helst har jag ett klipp på när vi var i det övergivna huset och Fredrik hittar en orgel och spelar slingan ur sin nya låt. Med andra ord fick jag en förhandslyssning=)



.

.

4 kommentarer:

  1. han gungar för att han trycker ner pedalerna när han spelar...

    SvaraRadera
  2. Till anonym-orgel:
    Aha. Att jag ej tänkte på det! men å andra sidan kan jag ej spela som Fredrik.

    SvaraRadera
  3. Jag tror han bara kan spela skinnflöjt....

    SvaraRadera
  4. Skinnflöjt? Haha. Kanske han som spelar i denna låt? Hänvisar till Liins inlägg:

    http://www.liinsblogg.com/2008/11/runk-runk.html

    SvaraRadera