fredag 31 maj 2013

Tittar på fåren

Nu blir det många inlägg om mina utflykter och våra äventyr. Men det är det som händer just nu. Vi är bara inomhus då vi landar lite mellan utflykterna och sen på kvällarna så klart.

Har faktiskt köpt lite nytt till Antonios rum, så ett inlägg om det lär bli av. Påsen står här och väntar på att få fotas. ;)

 

Vi har tittat på får. Det var så att min syster Rebecca såg dem efter vägkanten där de gick på led i hagen. Jag saktade ner och hittade en liten väg jag kunde backa in på för att parkera. Sen gick vi ur och gick och hälsade på fåren. Det fanns får i alla möjliga färger och stolekar. De var nyklippta och målade. Jag vet inte varför de har rosa kors på sig.

Jag vill fortfarande att vi ska träffa får på nära håll. Få klappa lite. Men nu har vi i alla fall fått se får i verkligheten några gånger.

 Titta lilla plutten. Så trött han var. Åh, jag älskar honom så mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar