lördag 1 juni 2013

Kalasfika

Så här fint hade Antonio dukat på sin lilla flugsvamp i morse. Han har burit glasen från sitt kök och gjort så fint. Sen kom han ut till mig i köket och ropade: mamma, mamma, mamma. Jag följde med in i hans rum och jag blev väldigt imponerad över vad han gjort. Jag är osäker på om han dukade för att han sett någon annan duka, eller att vi två skulle leka, eller om han lekte själv.  Jag funderar ofta på hur han tänker, och hur allt verkar vara inifrån honom, (ur hans ögon). Hur som helst tyckte jag det var världens finaste kalasfika han bjöd på.

1 kommentar:

  1. Marlene du är en väldigt bra mamma ;)
    Jätte kul o läsa din blogg o se allt kul ni gör med er son. <3 Aww ja han ville leka så dukat fint o ha fika med sin mamma, mina barn brukar göra så. De vill ha lite berömt ;)
    kram på er.

    SvaraRadera