söndag 9 juni 2013

Jag för 8 år sedan. Studenten då och nu

Jag lovade ju att rota fram någon bild från min student som ägde rum år 2005.

På den tiden tog man inte så många bilder. Jag har väl hela 30 bilder från hela min student. Om ens det. Jättetråkigt. Nu tar man väl över 1000 bilder på sånna tillställningar? Låter kameran smattra.

Så kul att se hur man förändras. Blir typ förvånad om man träffar någon från förr som säger att man är sig lik. Nej, jag ser inte ut som då. Kom igen!

Bilden längst ner är från Studenten nu i fredags, när jag gick hem. Jag 8 år senare i livet. Titta vilken fin skatt jag fick när jag blev äldre.

3 kommentarer:

  1. Hur var matten idag? 8 år sedan menar du väl?! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 8år menade jag, men 7 år skrev jag. Ha ha. Nej då, räknade nog helt knasigt. Tur att någon är vaksam ;)

      Radera
  2. 8 år sen för mig var det 16 år sen jag tog studenten 1997 oj oj oj vart tog den tiden vägen och har jag kommit så långt som jag borde med mitt liv, nej inte riktigt jag trodde nog att jag skulle ha haft barn vid denna tid men så har det inte blivit tyvärr.
    Ja studenten det var en kul dag med mycket fest.
    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera