söndag 23 juni 2013

En retro duk med fina blommor


Jag slutade tidigt från jobbet och Antonio gick på förskolan till kl14:00. Jag planerade ju in att tvätta, fixa vagnen, springa, äta m.m. Men så kom jag på att jag kunde hälsa på min farmor en snabbis. Snabbis blev till över tre timmar. Haha. Vi hade massa att pratat om. Jag fick en gammal retro duk av henne. Typ det finaste jag sett! Jag är som sagt inne i nån period där jag älskar gamla blommiga tyger. (Retrotyger). Gärna starka färger som hållit genom alla år.

Just nu har jag den i Antonios rum. Den får flytta runt i lägenheten efter tycke och humör=)

2 kommentarer:

  1. Vad har du för jobb? Nytt jobb? Berätta gärna!
    /Carin

    SvaraRadera
  2. Åh, vill så gärna ha en såndär matta (fast i lila) i tv-rummet, som Antonio har i sitt rum (den gröna mysiga). Men har hört att dem är svåra att hålla rena från damm & hår? Hur sköter du den mattan? Dammusger du den som vanligt med munstycket på, eller tar du av det och dammsuger med endast röret? :) Hur ofta dammsuger du den ca för att hålla den fräsch? Funderar som sagt starkt på att köpa en sådan, då dem ser så obeskrivligt mysiga ut! <3 :)
    Tack för en UNDERBAR blogg! Kram Sofia

    SvaraRadera