söndag 5 maj 2013

Grillning, våfflor och ungar

Idag kom solen och hälsade på, och vi hälsade på hos Hysni och Linda. Det var ungar överallt och Antonio hade så himla roligt. Vi grillade korv och efter det gräddades det vofflor. Solen värmde på bra asså.




En kille som heter David gjorde volter på en madrass och på gräsmattan. Antonio skulle härma honom. Sprang och slängde sig med huvudet före ner i madrassen. Jag garva så himla mycket.
  -Åh, va fint du hoppar Antonio. Är det roligt? Typ så sa jag och sen skrattade jag när han inte såg. Kolla på honom! Hahaha


3 kommentarer:

  1. Du ser bättre ut än före graviditeten. Har du förlorat all extra vikt och hur så?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket=)Vad menar du med extravikt? En extra vikt utöver det normala? Menar du kilorna jag gick upp under graviditeten? I så fall, ja, de är borta.

      Jag tränar inget eller så. Tog mycket lång tid innan jag tappade kilon. Minst ett halvår innan det började hända saker. Jag slutade med läsk, saft och godis. Sånt gör otroligt mycket. Nu har jag börjat med godis igen.

      Det fina du ser är all kärlek jag har till det underbara jag fick. (mammakänslorna talar).

      Radera
  2. Ja, det är vad jag menade. På något sätt du ser smalare ut än tidigare pregnancy.

    SvaraRadera