torsdag 16 maj 2013

Har börjat arbeta på konditionen

Jag har börjat arbeta på min kondition.
Bilen är på verkstaden så jag går med Antonio till dagis. Jag går fort för vi är sena. Jag går så jag blir andfådd. Haha. Tänkte börja arbeta upp konditionen så att jag orkar springa efter Antonio.  Jag har varit duktig på att gå de senaste dagarna. Igår gick jag till dagis, hem, till sjukhuset, hem, till dagis, till barnshopen, hem.
Idag gick jag till dagis, hem, med hunden, hem, till barnshopen, hem. Är helt slut nu. Undra hur långt jag gått i går och idag. Det känns i kroppen i alla fall. Borde skaffa den där appen så man ser på en karta hur man gått och hur många kilometer. Har sett att folk på facebook lägger upp hur hurtiga dem är.
Vad heter appen? Finns det olika appar?  Tipsa mig tack! Jag har Iphone 4s i alla fall.
 
På måndag ska jag upp till sjukhuset för att ta alla sprutor. Jag ringde inte tidigare i veckan pga att vi inte har någon bil. Men nu har jag så ont så jag ringde, men det var fullt så på måndag får jag komma. Detta betyder konstand huvudvärk och smärta till dess. Klag klag. Nu har jag klämt in det så ni vet. Uppdaterar bara. Haha.
Kram på er.
 

2 kommentarer:

  1. Run keeper heter den som jag går efter :)

    SvaraRadera
  2. Emma Alexandra: Tack tack. Tur att någon svarade! Har svarat på din blogg också=)

    SvaraRadera