torsdag 9 maj 2013

Kristi Himmelsfärdsdag 2013


Röd dag idag. Jag hade inte riktigt planerat dagen. Eventuellt träffa två vänner och åka någonstans men det blev inte av.

Jag smsade min mor lite över 9-snåret och frågade om jag och Antonio kunde komma på frukost. (Våran 2.a frukost då vi redan hade ätit en gång). När vi skulle sätta oss i bilen träffade vi Antonios förskolepedagog. Hon gick förbi och såg oss. Vi träffade henne på samma ställe förra veckan. Haha. Antonio tyckte det var konstigt att träffa henne på hemmaplan, om jag säger så. Han blev lite blyg. Sen åkte vi till mamma och åt.
Syster Rebecca skulle fixa sig och då fick Antonio vara med. Han klättrar upp på en pall bredvid handfatet och plaskar med vatten.

Sen åkte vi till Hälla Shoppingcenter bara för att jag ville göra något. Jag ville kika lite på Lindex för jag såg på deras hemsida att det fanns fina kläder till Antonio. Jag köpte inget men det var roligt att titta.

Antonio hade somnat och här har min syster lagt en liten hatt på hans huvud.

Efter att vi kikat på lite kläder bjöd mamma på mat och efter maten åkte jag och lämnade av mamma och syster.

Tack för mysig förmiddag och lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar