torsdag 9 maj 2013

Han följer med den han vill


Idag var vi på Hälla shopping och kikade lite. jag, mamma, syster och Antonio. Vi var inne på KappAhl och Antonio sprang runt och var glad. Han går gärna på upptäcksfärd själv. På väg ut ur butiken gick Antonio före mig. Jag stor lite bakom honom och iakttog när han tittade på människor. Han vände sig om lite då och då och tittade på mig. Då kom två damer och gullade med honom. Den ena räckte fram handen och frågade om han ville följa med dem. Antonio tog hennes hand och så gick dem. Bra unge det där. Vem som helst kan sno honom ifrån mig. Haha. Det var precis vad hon som höll honom i handen sa till mig. ”Så här enkelt är det”. Haha, ja verkligen, sa jag.
Jag hann inte fram med mobilen och fota när de gick så fint, men här har de gått en bit och damen böjer sig ned och pratar med honom. Jag tyckte allt var mycket komiskt.
Jag skrattade så himla mycket när han tog hennes hand och gick iväg. Det var så gulligt. Jag gick naturligtvis bakom, men jag skrattade hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar