lördag 28 april 2012

På IKEA och handlar hyllor till Antonios rum

Men suck va all min planering sket sig. Hade ju en bild av hur jag ville ha det i Antonios rum. På IKEA fanns inte hyllorna i rätt djup i de mått jag ville ha så fick köpa stora hyllplan för att sen såga itu den ena. Jag ville ha hyllplan utan konsoller men de fanns inte i högblank vit så då var jag tvungen att välja konsoller. Konsollerna jag ville ha var slut och kommer in i sommar. Så fick ta några i trä och måla dem vita! Jävla jobb det här projektet blev! Kommer dröja innan det ens kommer hända nåt i barnrummet för det är så mycket förberedelser först.

Vill tillägga att det tog väldigt lång tid att välja om och vela fram och tillbaka tills jag kom på nya lösningar. Hela tiden hade jag en personal som hjälpte mig. Fick växla mellan två stycken. Men bra blev det ju tillslut. Även om det blir med konsoller nu istället för utan och en massa målning och sågning så kommer det bli bra i slutändan.

1 kommentar:

  1. Gud vad fin du är! Riktigt smal har du blivit efter förlossningen. Jätte fin :)

    SvaraRadera