söndag 22 april 2012

Gabbes fest

Nu har alla gått ut. Har haft lagom mycket att göra. STÄDA! Plockat öl och hält ut, muggar, flaskor, kapsyler och mycket mer. Toan var så äcklig så jag fick lov att skrura den innan jag kunde kissa. Ett fönster är sönder och golvet var fullt med chips. Nu är det mesta tipp topp. Gabbe får skura och torka imorgon.

I kväll har det varit fotboll, xbox, mingel och drickalekar. Kvällen avslutades med ett dance battle till låten beat it - michael jackson. Åhh så roligt det var.


6 kommentarer:

  1. Åh känner igen det här, min kille hade med en liknande fest för ett tag sen. Alltså toan efteråt var som en snuskig pissoar, fattar inte hur man kan grisa ner den så, haha.
    Men det är kul med fester ändå ibland :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad trevligt det var att titta in på din blogg i dag! Snygga killar överallt!! Jisses vad heta kompisar!!

    SvaraRadera
  3. Damn! Fina grabbar. Vart var min inbjudan ;) haha

    SvaraRadera
  4. Hittade din blogg , tittade runt och tyckte jätte mycke om din blogg.

    SvaraRadera
  5. vad har du för hårfärg? Tycker den är så fin :)

    SvaraRadera
  6. Hårfärg. Har den som är på bilden i detta blogginlägg:
    http://marlenezufic.blogspot.se/2011/12/hur-jag-fargade-utvaxten-denna-gang.html

    SvaraRadera