onsdag 25 april 2012

Jag syr till min bebis

Jag är inte den som kan sy. Men jag är den som älsar att arbeta med händerna så nu har jag gett mig in på det här med att sy. Ska få låna en symaskin på fredag. Så nu sitter jag och ritar malla, klipper och nålar. Jag ska sy vimplar till Antonios rum. Jag ville inte ha typiska killfärger utan valde jeans och bruna färger. Köpte tygerna (ej jeans) på röda kortset igår för 35 kr.

Vill också sy en gris eller kanin till honom. Ska sätta mig ner ikväll om jag får tid och försöka göra grisen. Då ska jag ha det ljusa tyget med bruna 70talsblommor på. Jag är så kär i det!




2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att sy till sin egen :) spännande att se resultatet!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med vimplar.
    Jag ska också göra det, håller på att samla på mig lite tyger som jag ska sy utav, men jag verkar aldrig få tid till att sy hehe :)

    SvaraRadera