lördag 21 april 2012

Efterlyser leksaker här i västerås


Jag efterlyser leksaker till min son. I stil med det som är med på bilden. Vill du ha pengar för något så skriv det. För övrigt så söker jag en massa bebisleksaker gratis om du ända har något liggandes hemma som du vill skänka till oss.


Jag efterlyser.

·         Pumkin leksaker (de med ugglan på)

·         Leksaker i trä

·         Klossar

·         Brio-hund i snöre

·         Andra trädjur i snöre

·         Lätta pussel

·         Pekböcker, barnböcker till sagoböcker

·         Mikei leksaker

·         Fisher price-telefon med snurande ögon

·         Fisher price leksaker

·         Tuggleksaker

·         Skallra

·         Bara en massa småsaker i fina färger

·         Vit tripp trapp stol (gärna med baby-sitt-tillbehör)

·         Xylofon

·         Gunghäst


3 kommentarer:

  1. OK men tack ändå =) men det är fixat nu som tur är ;)

    Hoppas allt är bra med dej annars

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Kolla Ö&B de har ganska mycket brio leksaker, finns på åhlens också men de är lite billigare på öb :)

    SvaraRadera
  3. Jag har fått tag i det mesta på bilden. Är bara briohunden kvar nu. och en vit tripp trapp stol.

    var på Ö&B men var skitdyrt med briohund där. Jag väntar lite med den.

    Tack för tipsen.=)

    Kramar

    SvaraRadera