tisdag 12 mars 2013

Två bilar från loppis


 
 
I onsdags åkte jag till läkarmissionen. Var på jakt efter instrument till Antonio då han tycker om saker som låter. Vi vill uppmuntra detta och visa honom att det går att göra massa olika ljud med instrument. Jag hittade en flöjt som saknade prislapp. Jag sa att 5 kr kunde jag ge för den var så smutsig och gammal. Skulle ta tid att få den ren. Så 5 kr blev det. Sen hittade jag två bilar i plast. 5 kr och 3 kr. På den lilla stod det handlesbanken, men texten/trycket gick lätt bort med den där mirakelsvampen jag fick av en läsare.

Titta vilka härliga fina bilar Antonio har. Alla är köpa second hand.

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga glassiga färger på bilarna, man blir glad när man ser dem! Vilka fynd du alltid lyckas göra!

    SvaraRadera
  2. Lotta: Eller hur!? Så fina att titta på.
    Så roligt att gå på loppisar och second hand och titta om det finns något i min smak.. Det är själva utflykten jag är ute efter också. Åka ut på landet till små loppisar. Superroligt. Jag älskar ju utflykter av alla dess slag. Och nu har jag ju Antonio som vill följa med.

    SvaraRadera