tisdag 19 mars 2013

Jag har köpt nya byxor


 

Jag har nu köpt nya byxor då de andra är så stora. Får gå och dra upp dem hela tiden.

Blev ett par från BikBok med hög midja. Jag ville absolut inte att stjärtskåran skulle blotta sig när man sätter sig på huk. Jag är ju mycket på golvet med barnet, och då vill jag att byxorna ska täcka.

Vill ha ett till par byxor där fickorna sitter högre upp. Då rumpan har fallit ner efter förlossning så ser det ut som innan. Om fickorna sitter högre upp kan jag tänka mig att man lurar ögat att rumpan också sitter högre upp.

2 kommentarer:

  1. Att rumpan din ser ut som den gör efter att du har fått barn har inget med graviditeten att göra. Du har helt enkelt inga muskler kvar bara skin och ben. Mkt snyggare med tränade kroppar än bara smal,

    SvaraRadera
  2. Gå inte ner mer nu. Fylliga Marlene var jäääääättevackeer!! Tror du skulle både bli och se piggare ut om du gick upp åtminstone ca 5kg. Du är såklart fortfarande fin! Kram

    SvaraRadera