måndag 11 mars 2013

På Instagram uppdaterar jag när jag inte hinner göra det här


Tycker ni att det är tråkigt när jag inte hinner blogga dagligen så vill jag påminna om att jag finns på Instagram.(marlenezufic). Många av er har hittat dit. Tar ett tag för mig, men ibland så kopplar jag ihop era namn på insta med eran namn från kommentarsfältet. Så himla kul att se hur ni ser ut. Och vissa av er har så fina barn. Alltså att några av er har barn och dem är fina, inte att bara några av barnen är fina.



 

 

4 kommentarer:

  1. Har inte instagram :-( så då kan jag inte följa dig.

    SvaraRadera
  2. Å, var inte ledsen. Det är ju flera bilder och mer text här på bloggen.
    Ibland går det en helg utan att jag hinner sitta vid datorn. Men då uppdaterar jag på instagram. Lite bilder från vad jag gör just nu. Eller saker jag ser som jag tycker är fina.

    SvaraRadera
  3. Läste att du använder Loreals spraytan, undrar om du använder den i ansiktet? Jätte fint brun är du!

    SvaraRadera
  4. Johanna ang spraytan i ansiktet. Ojaaa! Givetvis. Mest i ansiktet och axlar och armar. Resten ibland. Visar ju inte min mage och ben precis. Nu har jag solat 2 gånger. Varit sjuk nu, men vill gärna få tid till att sola mer så jag får en bra grund. Min hy i ansiktet blir bättre då. Är annars rätt så flammig i ansiktet. Ojämn hy kan man väl säga.
    Tanken är att jag ska sola och få en bra grund, sen kan jag köra på spraytan ända fram tills att jag blir "likblek" igen;)

    SvaraRadera