måndag 25 mars 2013

Antonio kommer få så konstig kroppsform


Saknar Antonio som är hos mormor. Han har börjat att komma till mig med utsträckta armar. Ibland får man en puss. Ibland med öppen mun, men nu har han även börjat att ha munnen lite mer stäng. Han bara nuddar läpparna mot mina. Det är så roligt när han gör det. Båda pappan och jag frågar om en puss hela tiden. Sen klappar vi händerna. Får mamma en puss? Igen, igen, IGEN!

Det är väldigt skönt att jag får tillfälle att vila innan operatioen men samtidigt saknar jag att inte kunna krama honom. Jag sa till Gabriel på skämt häromdan att Antonio kommer få så konstig kroppsform när han blir äldre. Varför, undrade han. Jo, för att jag kramar och pussar så mycket på honom hela tiden så kinderna kommer vara intrycka, midjan åtdragen och axlarna framskjutna. Hahaha

Här är min älskade Antonio med en av sina roliga miner.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar