söndag 24 mars 2013

Förberett mig inför tisdagen


 
Nu har vi bytt till nya sängkläder i sängen, och jag har köpt bindor och trosskydd. Nu är jag förberedd inför hemkomsten efter tisdagens operation.

Jag har tömt minneskortet till kameran för doktorn sa att han kunde ta nån bild under operationen så jag får se i efterhand vad dem gjorde. Jag ska be dem ta massa bilder! Undra hur man ser ut när man är nedsövd.

Har rakat benen och så. Färgat håret. Allt är fixat och klart. Varit sängliggandes hela helgen. Idag fick jag lov att ta hand om Antonio. Var väldigt ansträngande när jag mådde som jag mådde. Snälla mamma och syster hämtade honom mot kvällen så jag kunde få vila. Vi hämtar honom efter operatioen. Nu mår jag lite bättre. Orkar se på tv och till och med sitta vid datorn. Passar på att klippa ihop mina filmer och blogga lite.

2 kommentarer:

  1. Lycka till på operationen och hoppas tiden efter inte är alltför jobbig.. Håller tummarna att det här kommer bli bra för dig, på sikt! Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Kram

    SvaraRadera