lördag 23 mars 2013

Sängliggandes


Sovit till 18:00 ikväll. Har varit väldigt sjuk idag. Varit sängliggandes hela dagen. Hostat hela natten. 3:e helgen i rad jag är soff- eller sängliggandes. Tror att jag anstränger mig så mycket så jag blir aldrig frisk. Bacillerna går bara runt och runt. När helgen kommer vet kroppen att jag KAN vara sjuk så allt bara faller.

Gabriel och jag har tillsammans bytt sängkläder och gjort rent i sovrummet. Det är väl det vettigaste jag utfört idag. Ska ligga där i ca 2 veckor, så vill ha det fräscht och rent. (operationen på tisdag).

Måste försöka färga håret imorgon. Sen kan det nog bli väldigt svårt. Nu ska jag lägga mig igen för allt bara snurrar.

1 kommentar:

  1. Hope you feel better soon. ❤

    Looking gorgeous tho! xxo take care
    www.courtneyjanet.com

    SvaraRadera