torsdag 28 mars 2013

Skickade en påskkärring till dagis i morse

I morse innan dagis var det påskinslag på tv. Gabriel sa att det var skärtorsdagen och då ville jag klä ut Antonio lite. Jag sminkade röda kinder och gjorde prickar. Sjalett på huvudet ville han inte ha så jag knöt den kring halsen istället. Men det försökte han dra bort, så det blev utan sjalett.
Här sminkar jag honom. Han fick sitta i TrippTrapp-stolen så han satt still. Jag tror han ser prickarna på näsan och försöker peta på dem.




 
**Håller upp en spegel framför honom**



2 kommentarer:

  1. hehe får man verkligen vara sådär sööööt *ler*
    och vilka underbara leggings han har på sig.. vart har du köpt dem?

    SvaraRadera
  2. Coolaste ungen ever! :) Glad påsk!Och krya på dig hoppas du återhämtar dig snabbt från operationen!!! <3

    SvaraRadera