torsdag 16 augusti 2012

På biblioteket idag

Jag, Antonio, min vän Alma och hennes Elvin gick till Biblioteket idag. Jag skulle hämta ut en bok till Antonio som man får via BVC. På barnavdelningen fanns lite stolar, ett bort, en spis med fastlimmade luckor och böcker så klart. En nyckelpigekudde på golvet och en gungkudde. Inte roligt för de små.

På cityfestivalen som var i början av sommaren hade ju biblioteket ett tält för bebisar och barn som var jätteroligt. Var pusselmatta, fatboy, böcker, skallror m.m. Lite besviken att själva biblioteket inte har så roligt.

2 kommentarer:


  1. Det där var ju en superfin barnavdelning!!! Det där är ju inget lekland, utan det är meningen att du ska engagera ditt barn i främst BÖCKERNA!

    SvaraRadera
  2. BÖCKERNA: Håller inte med då det inte var det jag skrev om. Jag skrev att på festivalen:
    http://marlenezufic.blogspot.se/2012/06/barnaktiviteter-pa-vasteras.html
    Fanns det för små bebisar, men på biblioteket fanns det bara för lite större.

    SvaraRadera