söndag 12 augusti 2012

Min dag; golvsökande,loppis, IKEA och Bauhaus

Idag har vi varit ute med bilen i flera timmar. Började dagen strax innan lunch med att besöka loppisen jag skrev om. Ska fota mina FYND och visa upp imorgon förmiddag. Är så sjukt nöjd. Älskar att köpa begagnat då det kan skilja flera hundra om man jämför med vad det kostar i butiken.

Efter loppisen åkte vi Västerås runt (bokstavligt talat) och tittade bland alla golvbutiker som jag fick upp på hitta.se. De flesta var stängda.
Det slutade med det billiga golvet på IKEA. Lite skillnad på 600 kr och 4700 kr.
I och med att jag ”sparade” mina pengar sitter jag nu och budar gärnet på märkeskläder till Antonio på tradera. Han har fått alldeles för många killiga killkläder så nu måste jag jämna ut hans garderob med unisex-plagg. Småfolk, meandi och P.O.P är märkena som har färgglada plagg.

Efter IKEA blev det Bauhaus där jag inhandlade lägga-golv-set, gardinfästen och nåt som håller fast rören i väggen. Sånt där tråkigt som får renoveringen att stanna upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar