fredag 10 augusti 2012

61,3

Med glädje ställde jag mig på vågen igår på BVC. 61,3 vägde jag. Mitt mål var 62 kilo.  Jag har nått målvikten! Var ju ett tag sedan, men några hekto till har allt försvunnit. Nu är frågan; Ska jag sätta upp ett nytt mål? 58 kilo?

Shortsen är för stora. Går och drar upp dem hela tiden. Shortsen på bilden satt tajt om låren i mars. Ler varje gång jag tänker på det… Många kläder hänger i magen och sitter inte alls bra. De bara veckar sig. Nu är ju det en bra sak, men det innebär också att jag måste köpte nya kläder lite då och då för att ha nåt att sätta på mig.

9 kommentarer:

  1. Hej där jag kollar in lite då och då på din sida. Börjar med att säga att du har en trevlig sida.
    Sen blir jag så imponerad av hur folk lyckas gå ner i vikt själv står man stilla. Hur gör du?

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  2. 58!!!!! Neej du är fin som du är nu. Bli inte för smal.

    SvaraRadera
  3. Lindas Plats: Förstår inte hur man kommenterar på din blogg. Det kanske inte går?

    Det har tagit mig ett halvår att gå ner i vikt. Vikten var från graviditeten. Jag har inte gjort ett skit. Jag har svårt för att gå till gym. Skulle väl gått 5 gånger och sen slutat. Sen är frågan när jag skall få möjlighet till sånt med bebis?

    Däremot har jag:

    Varit ute mycket med bebisen. Gått ner på stan, gått med hunden. Jag har gjort mycket vilket leder till att jag inte suttit tilla i lägenheten.

    Nu mot slutet har jag slutat dricka läsk och saft. Bara vatten. (om jag inte äter ute eller borta hos någon och blir bjuden) Tror det var det som gjorde de där sista kilona.De som satt fast.

    Inte pizza och mc. Äter det vi har hemma istället

    Godis och bakelser enbart på helger. mest en riktlinje.

    SvaraRadera
  4. Tack för svaret.
    Mitt största problem är nog läsk och att jag rör på mig alldeles för lite, men jag får ta tag i det nu när min semester har tagit slut och vardagen rullar på.

    Ha en fortsatt trevlig helg

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  5. Hm konstigt att det inte går att kommentera på min blogg, kanske är någon inställning får kolla på det.

    SvaraRadera
  6. Linda: jag hittade inte VART man kommenterade?

    SvaraRadera
  7. Linda: jag hittade inte VART man kommenterade?

    SvaraRadera
  8. Aha det står under inläggen man gör som det gör typ på din sida

    SvaraRadera
  9. Hejsan
    Vad duktig du e:))
    Jag tycker inte du ska ner mer i vikt .du e perekt nu :)
    Kram

    SvaraRadera