söndag 26 augusti 2012

Me&i klädparty

Idag har jag och min vän Alma varit på ME&i klädparty. Var superkul att få känna på plaggen och se hur storlekarna såg ut. Jag hittade några måste-ha-plagg, men det var väldigt dyrt så får se hur jag gör.

Hade lätt köpt om det var sommar och man kunde visa upp de fina plaggen när vi var ute på språng, men nu har han ju tröja eller jacka på sig så fort vi är ute.
Här är ett par av mina favoriter från höstens kollektion. Byxorna tror jag låg på 260 kr, och bodyn på 225 kr. Visst var det superfint ihop?

Fanns även en äppelbody med ett par byxor till och på byxans rumpa satt ett äpple. Alma och jag skojade och sa att det var så gulligt så man skulle försöka få bebisen att ligga på mage för jämnan för att äpplet skulle synas=)

Bilder tagna från meandi.se

3 kommentarer:

  1. Hej Marlene!
    Jag har en nära vän som snart ska få sitt första barn och jag skulle vilja köpa lite sånt som dem själva förmodligen inte tänkt på till barnet. Har du några smarta tips? Du fick ju mycket olika saker under din graviditet så du har väl förstahands information tänkte jag haha :)

    Hoppas att allt är bra med er fina familj! kram.

    SvaraRadera
  2. Frida. Ligger i sängen och är superkul. Har inte orkat blogga men nu känner jag att jag måste. Men jag kör internetbutiker på vissa saker få alla städer har olika affärer.

    Så om några timmar så får du ett inlägg med tips

    SvaraRadera
  3. Har börjat skriva men orkar inte mer nu. Får fortsätta imorgon. Mår för dåligt=(

    SvaraRadera