söndag 5 augusti 2012

Barntavlor


Sitter och ska göra två barntavlor till Antonios syssling som ligger i en mage och gror. Föräldrarna vet inte alls hur barnrummet ska se ut, så jag vet inte om jag ska köra på pastellfärger eller färgstark.

Själv ville jag har vitt och ljust när Antonio var spädbarn. Starka färger blev så hårt mot honom. Nu passar han med starka färger. Gäller kläder, leksaker och färg i rum.

De vet inte heller om det är en tjej eller kille.

Tror nog jag väljer nåt efter mycket om och men. Roligare att få nåt än bara två tomma ramar.
Fast å andra sidan kanske det dröjer att välja till imorgon. Har en mapp på datorn som jag samlat fina bilder i (den som är på bild). Men ska leta vidare på nätet efter lite mer bilder.

1 kommentar:

  1. Du som är så fyndig av dig, jag tänkte fråga dig om ett tips. Jag är sugen på att köpa en renfäll, men de luktar så illa så jag undrar om du har nåt tips på hur man kan få bort den lukten..?

    SvaraRadera